Sérvia: Mirandês em destaque na XV conferência internacional de línguas minoritárias

Publicado em segunda, 01 junho 2015 11:59

Com o apoio do Camões, I.P., o mirandês esteve presente na XV conferência internacional de línguas minoritárias, realizada na Universidade de Belgrado, de 28 a 30 de maio de 2015.

O investigador José Pedro Ferreira contou a história do mirandês e lançou perguntas sobre os grandes desafios que se colocam à outra língua oficial que se fala em Portugal.

Houve ainda tempo para uma conversa com alguns alunos de português, uma tertúlia trilíngue (mirandês, português e sérvio) realizada no bar da Associação dos Viajantes do Mundo.

Sérbia: Mirandés an çtaque ne XV Quelóquio Anternacional subre las Lhénguas Minoritairas

Cul pedamiego de l Camões, IP, l mirandés stubo ne l XV Quelóquio Anternacional subre las Lhénguas Minoritairas, que se fixo antre l 28 i l 30 de maio de 2015 na Ounibersidade de Belgrado.

L ambestigador José Pedro Ferreira cuntou la stória de l mirandés i puso questiones subre ls zafios mais lhargos que se pónen a l’outra lhéngua oufecial falada an Pertual.

Inda houbo tiempo pa tener ua cumbersa cun alunos de pertués, un juntouro trilhingue (mirandés, pertués i sérbio) que se fizo ne l café de l’Associaçon de ls Biajantes de l Mundo.

Nota: Dado o tema, a presente notícia foi publicada em Português e Mirandês.

 

 

 

 

 

Tópicos neste artigo:
Camões, I.P.
Usamos cookies no nosso site para lhe proporcionar uma melhor experiência de utilização.